جوزا 20, 1396 16:22 Asia/Kabul
  •  آمریکا و رژیم صهیونیستی ، حامی گروه تروریستی داعش در منطقه

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با محکوم کردن انفجار تروریستی کربلا ، آمریکا و رژیم صهیونیستی را حامی گروه تروریستی داعش در منطقه دانست.

به گزارش کانال رادیو و تلویزیون اردو سحر،علامه "راجا ناصر عباس جعفری" دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان روز شنبه در واکنش به انفجارهای تروریستی اخیر در شهر کربلا و استان بابل عراق گفت، آمریکا و رژیم صهیونیستی از جنایات گروہ تروریستی داعش حمایت می کنند واز آنها برای برھم زدن اوضاع کشورھای اسلامی استفادہ می کنند.

علامه عباس جعفری افزود ، کشورها و کسانیکه در قبال عملیات تروریستی داعش و کشتار مردم بی گناہ سکوت کرده اند باید بدانند که یک روز این آتش دامن گیر آنان خواھد شد.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین گفت، وجود داعش نه تنھا برای کشورھای اسلامی بلکه برای امنیت جھان خطرناک است از اینرو همه  کشورھا باید برای نابودی آن  تلاش کنند.

انفجارهای تروریستی روز جمعه در استان بابل و کربلای عراق، منجر به کشته شدن دستکم 30 عراقی و زخمی شدن 48 نفر دیگر شده است.

تروریست‌های داعش پس از تحمل شکست‌های پی درپی در مقابل نیروهای عراقی به ویژه در استان شمالی نینوا، به کشتار غیرنظامیان در شهرهای مختلف از جمله بغداد روی آورده اند.

 

کلیدواژه