سرطان 10, 1396 08:13 Asia/Kabul
  •  تظاهرات مردم کشمیر تحت کنترل هند ضد آمریکا

مردم کشمیر تحت کنترل هند پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف از جمله سرینگر ضد آمریکا تظاهرات کردند.

به گزارش رادیو دری؛ مردم کشمیر تحت کنترل هند روز جمعه در شهرهای مختلف این منطقه تظاهرات ضد آمریکایی برگزار کردند و تصمیم آمریکا ضد «سید صلاح الدین» و نیز اجرای فرمان «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا را در منع صدور روادید برای شهروندان شش کشور عمدتا اسلامی محکوم کردند.

در جریان سفر اخیر «نارندرا مودی» Narendra Modi نخست وزیر هند به واشنگتن، آمریکا «سید صلاح الدین» فرمانده ارشد حزب المجاهدین کشمیر را در به اصطلاح لیست تروریست‌ها قرار داد. 

دولت محلی کشمیر تحت کنترل هند و نیروهای هندی برای جلوگیری از برگزاری تظاهرات مردم کشمیر در بعضی از مناطق سرینگر محدودیت‌های آمد و شد اجرا کردند، اما با وجود آن، نمازگزاران کشمیری از خانه‌ها بیرون آمدند و ضد سیاست‌های دولت ترامپ تظاهرات کردند.

شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضد آمریکایی شعار دادند کسی که برای آزادی کشمیر مبارزه می‌کند، او را چطور می‌توان یک تروریست دانست؟

مردم معترض کشمیر تحت کنترل هند سیاست‌های دولت ترامپ را ضد مسلمانان و انسانیت خواندند و از مردم آمریکا خواستند ضد سیاست‌های تبعیض آمیز رئیس جمهوری خود قیام کنند.

در هیمن حال؛ در جریان تظاهرات ضد آمریکایی مردم کشمیر تحت کنترل هند درگیری میان نیروهای پلیس و تظاهرکنندگان رخ داد که براثر آن چند نفر زخمی شدند.

 

کلیدواژه