افزایش احتمال استعفا و کناره گیری دونالد ترامپ
(last modified 1396-05-27T07:08:59+00:00 )
اسد 27, 1396 11:38 Asia/Kabul
  • افزایش احتمال استعفا و کناره گیری دونالد ترامپ

نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی،  پیش بینی کرد که رئیس جمهوری آمریکا استعفا خواهد داد.

به گزارش رادیو دری به نقل از  نیوزویک ، "تونی شوارتز" روزنامه نگار و نویسنده آمریکایی  پیش بینی کرد که دونالد ترامپ با افزایش انتقادها و اعتراض ها علیه وی   به زودی از سمت رئیس جمهوری آمریکا استعفاء خواهد داد.

روزنامه نگار آمریکایی با اشاره به اینکه فشارهای سیاسی بر دونالد ترامپ هر روز افزایش می یابد افزود ترامپ رفتارهایی غیرمنطقی دارد و به همین دلیل شاهد واکنش های نادرست از رئیس جمهوری آمریکا هستیم.

نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی گفت، هر زمانی که ترامپ از جریانی یا فردی انتقاد می کند می توان در کلامش نفرت و احساس کمبود را مشاهده کرد.

"تونی شوارتز" خاطر نشان کرد، حضور ترامپ در کاخ سفید تا پایان سال 2017 به سر خواهد آمد چرا که رئیس جمهوری آمریکا در برابر افزایش  انتقادها از عملکردش چاره ای جز استعفاء ندارد.

روزنامه نگار آمریکایی با اشاره به اینکه مجلس نمایندگان و سنا  نیز گزینه ای جز استعفا  برای ترامپ باقی نخواهد گذاشت، خاطرنشان کرد  دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ به پایان رسیده است.

اقدامات و موضعگیریهای دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، علیه  مهاجران و خروج از توافقنانه آب و هوایی پاریس در ماههای اخیر با اعتراضات گسترده ای مواجه شده است.

 

 

کلیدواژه