خشم مقامات پاکستان به اتهامات دونالد ترامپ
(last modified 1396-06-01T11:12:14+00:00 )
سنبله 01, 1396 15:42 Asia/Kabul
  •  خشم مقامات پاکستان به اتهامات دونالد ترامپ

 اتهامات رئیس جمهور آمریکا به پاکستان مبنی بر پناه دادن به تروریست‌ها، خشم مقامات و احزاب این کشور را برانگیخته است .

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، نخست وزیر موقت پاکستان امروز در جلسه اضطراری کابینه به اظهارات جدید دونالد ترامپ واکنش نشان داد و گفت  اسلام اباد به اتهامات  بی اساس رئیس جمهوری امریکا   بزودی  پاسخ خواهد داد .

شاهد خاقان عباسی با تاکبد براینکه در پاکستان هیچ پناهگاهی برای تروریست‌ها وجود ندارد  از تمام کشورهای اسلامی خواست  به این اتهامات نادرست امریکا پاسخ قاطعی  بدهند  و سکوت نکنند .

ممنون حسین رئیس‌جمهور پاکستان نیز آمریکا را خطرناک توصیف کرد و از «خواجه آصف» وزیر خارجه  خواست  نسبت به سیاست‌های خصمانه  آمریکا هوشیار باشد.

اعضای کابینه دولت پاکستان هم  ضمن محکوم کردن اتهامات  ترامپ، تهدید کردند در صورتی که آمریکا به  اتهامات  بی اساس خود علیه پاکستان پایان ندهد  با پا سخ‌های محکمی  از سوی این کشور روبرو می شود.

پیش از این نیز سران احزاب پاکستان از جمله حزب تحریک انصاف و حزب مردم  ، سخنان ترامپ را  محکوم و اعلام کردند ترامپ نباید به خود اجازه دهد پاکستان را به حمایت از تروریسم متهم کند .

ترامپ در سخنانی پاکستان را به پناهگاهی  امن برای تروریست‌ها متهم و تهدید کرده بود  اگر اسلام اباد  به حمایت های خود از تروریست ها ادامه دهد کمک‌های آمریکا به این کشور را قطع می کند.

 

کلیدواژه