عقرب 05, 1396 12:54 Asia/Kabul
  •  هشدار روسیه به آمریکا درباره سوریه

نماینده روسیه در سازمان ملل متحد به آمریکا، درباره هرگونه اظهار نظر مربوط به آینده رئیس جمهوری سوریه و خانواده اش هشدار داد.

به گزارش رادیو دری،«واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل متحد پس از پایان نشست شورای امنیت درباره سوریه گفت،" نباید درباره آینده کسی اظهار نظر و پیش بینی کرد زیرا گذشت زمان،آینده افراد را بهتر نشان می دهد."

«رکس تیلرسون» وزیر امورخارجه آمریکا در تازه ترین اظهارات با تاکید مجدد بر دیدگاههای دولت آمریکا درباره آینده سوریه  گفت،"واشنگتن سوریه ای واحد و بدون حضور و نقش «بشار اسد» در دولت آینده این کشور را خواستار است."

«فرانسوا دلاتر» نماینده فرانسه در سازمان ملل متحد که ریاست شورای امنیت را بر عهده دارد با خودداری از هرگونه اظهار نظر درباره اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا گفت، اعضای شورای امنیت وحدت خود را درباره موضوع سوریه نشان داده اند.

«بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه نقشی اساسی در مبارزه با تروریست های مورد حمایت آمریکا و متحدانش از جمله عربستان سعودی دارد.

آمریکا درحدود 7 سال گذشته با تقسیم گروه های تروریستی به "خوب" و "بد" و حمایت از تروریستهایی که واشنگتن آنها را بر اساس ملاک ها و منافع خود، "خوب" می داند، در گسترش بحران و خشونت در سوریه نقش مهمی ایفا کرد. 

 

کلیدواژه