جدی 06, 1396 14:56 Asia/Kabul
  •  انتشار تصاویر مخفی از گلف بازی رئیس جمهوری امریکا

خبرنگاران شبکه سی ان ان به صورت مخفیانه از گلف بازی رئیس جمهوری آمریکا در عمارت اعیانی وی در «پالم بیچ» فلوریدا فیلمبرداری کردند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  نشریه هیل، در فیلم خبرنگاران شبکه سی ان ان «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا  در باشگاه گلف بین المللی خود در غرب پالم بیچ مشغول بازی با «دیوید پردو»، سناتور جمهوریخواه ایالت جورجیا و دو گلف باز آمریکایی است.

این در حالی است که گلف بازی های مکرر دونالد ترامپ تاکنون انتقادات بسیاری را به دنبال داشته است؛ زیرا رئیس جمهوری آمریکا در طول رقابتهای انتخاباتی اعلام کرده بود که اگر در انتخابات پیروز شود، گلف بازی را ترک می کند.

روز سه شنبه هشتاد و پنجمین باری بود که دونالد ترامپ از زمان ورود به کاخ سفید به یکی از زمین های گلف خود سر زد و به بازی گلف پرداخته است.

این درحالیست که دونالد ترامپ، پیشتر بارها از «باراک اوباما»، رئیس جمهوری سابق آمریکا به دلیل گلف بازی کردن انتقاد کرده بود

روزنامه وال استریت ژورنال نیز در گزارشی نوشت، دونالد ترامپ  یک-سوم از زمان ریاست جمهوری اش را در اقامتگاههای شخصی اش سپری کرده است و تعطیلات 10 روزه کریسمس را نیز در اقامتگاه مجلل اش در ایالت فلوریدا سپری می کند.

 

کلیدواژه