تاکید امریکاییها بر لزوم بررسی فوری پرونده تبانی ترامپ با روسیه
(last modified 1397-05-24T05:49:44+00:00 )
اسد 24, 1397 10:19 Asia/Kabul
  • تاکید امریکاییها بر لزوم بررسی فوری پرونده تبانی ترامپ با روسیه

نتایج نظرسنجی ها نشان می دهد بیشتر مردم امریکا می خواهند بررسی پرونده تبانی انتخاباتی دونالد ترامپ با روسیه هرچه سریعتر به نتیجه برسد.

به گزارش سی ان ان، بر اساس نتیجه تازه ترین نظرسنجی این شبکه خبری امریکا ، دو سوم (66 درصد) مردم امریکا می خواهند بازپرس ویژه "رابرت مولر" به روند بررسی در پرونده تبانی ستاد تبلیغاتی دونالد ترامپ با روسیه پیش از فرارسیدن انتخابات میان دوره ای در ماه نوامبر پایان دهد.

در این نظرسنجی 55 درصد از امریکایی ها گفته اند که با عملکرد ترامپ در زمینه بررسی موضوع دخالت روسیه در دموکراسی امریکا مخالفند.
بر اساس این نظرسنجی همچنین 53 درصد از آمریکایی ها از عملکرد دونالد ترامپ در جایگاه رئیس جمهور این کشور ناراضی هستند و بر این باورند که ترامپ شایستگی ریاست جمهوری آمریکا را ندارد.

بر اساس این گزارش، در مقایسه ای تاریخی که در زمینه عملکرد ترامپ با روسای جمهوری پیش از او انجام شده، ترامپ همواره در رده های پایین فهرست جای گرفته است.

اظهارات و رفتار نسنجیده ترامپ، مردم و مقامات امریکایی را بارها به خشم آورده و اعتراض های زیادی را برانگیخته؛ به طوری که به برکناری یا استعفای شمار زیادی از مقامات دولتی این کشور منجر شده است.

کلیدواژه