استقبال رسانه های پاکستانی از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به حجاج
(last modified 1397-06-02T08:12:15+00:00 )
سنبله 02, 1397 12:42 Asia/Kabul
  •  استقبال رسانه های پاکستانی از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به حجاج

رسانه های پاکستانی، از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به حجاج بیت الله الحرام، به ویژه در مورد کشمیر استقبال کردند.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا "حضرت آیت الله خامنه ای" در بخشی از پیام خود خطاب به حجاج بیت الله الحرام آورده اند؛ دعا برای امّت اسلامی و مظلومان را در سوریه و عراق و فلسطین و افغانستان و یمن و بحرین و لیبی و پاکستان و کشمیر و میانمار و دیگر نقاط فراموش نکنید و قطع دست آمریکا و دیگر مستکبران را از خداوند بخواهید.

خبرگزاری رسمی پاکستان (APP) با انتشار این پیام نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی بار دیگر در سخنان خود از کشمیر یاد کردند.

روزنامه اردو زبان "جنگ و دنیا" در پاکستان نیزدرمقاله خود آورده است، رهبرانقلاب اسلامی در پیام خود به حجاج بیت الله الحرام، از مسلمانان جهان خواست برای مردم مظلوم کشمیر دعا کنند.

سرویس رسانه ای کشمیر(KMS) اعلام کرد، رهبرمعظم انقلاب اسلامی هشدار داد که مسلمانان باید نسبت به سیاست های شیطانی غرب که آنان را با یکدیگر درگیر می کنند،آگاه باشند و حج فرصتی است تا در این زمینه آگاهی پیدا کرده و نیروهای استکباری را طرد کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز دوشنبه دربخشی از پیام شان به حجاج بیت الله الحرام با اشاره به سیاست جنگ‌افروزانه آمریکا دربین مسلمانان جهان تاکید فرمودند، باید باهوشیاری این سیاست شیطانی راخنثی کرد وحج وبرائت ازمشرکان،زمینه‌سازاین هوشیاری است.

 

کلیدواژه