سنبله 14, 1397 09:52 Asia/Kabul
  • کتاب جدیدی دیگری علیه ترامپ در راه است

یک نویسنده دیگر امریکایی در کتاب خود،رئیس جمهوری این کشور را بیمار روانی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «باب وودوارد» روزنامه نگار مشهور آمریکایی در کتاب جدید خود که قرار است 11 سپتامبر منتشر شود،«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور را فردی جاهل، عصبانی و بدگمان دانست که وزرا و همکارانش مدام تلاش می کنند تا او را کنترل کنند.

در بخشی از کتاب وودوارد آمده است، «جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا پس از جلسه ای با دونالد ترامپ، در مورد مسئله شبه جزیره کره، رفتار ترامپ را بچه گانه دانسته است.

در این کتاب همچنین نوشته شده که «جان کلی» رئیس کارکنان کاخ سفید نیز ترامپ را احمقی دانسته که تلاش برای متقاعد کردنش بیهوده است.

دونالد ترامپ نیز با رد کردن مطالب این کتاب درباره خود ، گفت: "این کتاب ، یک کتاب بد دیگر است، نویسنده دچار مشکلات زیادی در مورد اعتبار است."

ترامپ همچنین در تلاش برای زیر سوال بردن اعتبار این کتاب و نویسنده آن افزود، احتمال دارد مطالب این کتاب از سوی کارمندان ناراضی کاخ سفید و ساختگی باشد.

چندی پیش نیز کتاب ​پر فروش «آتش و خشم؛ در کاخ سفید ترامپ» اثر "مایکل ولف" جنجال زیادی برپا کرد.

در این کتاب علاوه بر روانی خواندن رییس جمهوری امریکا، آمده است که پیروزی در انتخابات برای ترامپ قابل تصور نبوده و همسر وی از شوک ناشی از این خبر، در خطر سلامت روانی قرار گرفته بود.

کلیدواژه