زبان فارسی از رشته های اصلی چهار دانشگاه گرجستان
(last modified 1397-09-24T14:38:56+00:00 )
قوس 24, 1397 19:08 Asia/Kabul
  •  زبان فارسی از رشته های اصلی چهار دانشگاه گرجستان

رئیس بخش شرق شناسی دانشگاه گرجستان گفت: زبان و ادبیات فارسی جزو اصلی ترین رشته های چهار دانشگاه گرجستان است و اکثر دانشجویان این دانشگاه ها علاقه مند به حضور در ایران و گذراندن دوره های دانش افزایی هستند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار رادیو دری به نقل از ایرنا؛ «الکساندر چولوخادزه» رئیس بخش شرق شناسی دانشگاه گرجستان در دیدار «مرتضی محسنی» معاون آموزشی دانشگاه پیام نور ایران در تهران اظهار کرد: برگزاری دوره های دانش افزایی زبان فارسی در مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه پیام نور ایران، نتایج بسیار مطلوبی را برای دانشجویان گرجی به همراه خواهد داشت.

چولوخادزه همچنین با استقبال از همکاری مشترک بین دانشگاه های ایران و گرجستان افزود: دانشگاه های گرجستان علاقه مند به گسترش تعاملات با دانشگاه های ایران در رشته هایی مانند باستان شناسی  یا فناوری اطلاعات هستند.

«مرتضی محسنی» معاون آموزشی دانشگاه پیام نور ایران نیز در این دیدار گفت: مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه پیام نور ایران می تواند دوره های تخصصی ویژه ای در زمینه آموزش زبان فارسی برای علاقه مندان گرجی برگزار کند.

محسنی افزود: دانشگاه پیام نور ایران دارای ظرفیت های ویژه ای در زمینه آموزش های آزاد و الکترونیکی است که می تواند این بستر را برای آن دسته از دانشجویان علاقه مند گرجی که امکان حضور فیزیکی در دوره های دانش افزایی دانشگاه پیام نور ایران را ندارند، فراهم کند.

 

کلیدواژه