جدی 16, 1397 12:26 Asia/Kabul
  •  رژیم صهیونیستی آثار سرقتی کشورهای عربی را به نمایش گذاشت

رژیم صهیونیستی مجموعه ای از آثار تاریخی سرقتی را که از کشورهای عربی به ویژه سوریه و عراق و نیز کرانه باختری در فلسطین اشغالی به سرقت برده، با نام آثار تاریخی مفقوده به نمایش گذاشته است.

به گزارش ایرنا، شهرداری رژیم اشغالگر صهیونیستی با به نمایش گذاشتن   آثار تاریخی سرقتی کشورهای عربی در موزه ای با عنوان "سرزمین های کتاب مقدس " می کوشد هویت بی پایه و جعلی این رژیم را به اثبات برساند که مورد انتقاد دیگر کشورها قرار گرفت.
این کشورها با تاکید برممنوعیت عملیات نظامیان اشغالگر اسرائیل در حفر اراضی فلسطین و استخراج آثارتاریخی آن  براساس قوانین بین المللی و معاهده ژنو، این اقدام تجاوزکارانه صهیونیستها را محکوم کردند.
رژیم صهیونیستی با تطمیع افراد سودجو و فرصت طلب و با پرداخت مبالغ هنگفت به دنبال محو هویت تاریخی فلسطین و خالی کردن سرزمین های فلسطینی از آثار آبا و اجدادی آنها و تلاش برای اثبات تاریخ جعلی خود است.
پیشتر نیز مردم مغرب با مشاهده قرآن نادر خود در سایت کتابخانه  رژیم صهیونیستی خشمگین شدند  و تاکید کردند : این قرآن  دست نویس با آب طلا دردوران " بنی مرین ابوالحسن " نوشته شده است.
رژیم صهیونیستی علاوه بر قرآن مغربی، دست نوشته‌ها و کتاب‌های خطی زیادی را در دانشگاه خود به نمایش گذاشته که در سال 1948 از فلسطین، مغرب و دیگر کشورها دزدیده است.

 

کلیدواژه