دلو 11, 1397 10:04 Asia/Kabul
  • بیانیه پایانی گردهمایی علمای جهان اسلام در سوریه

چهاردهمین گردهمایی علمای جهان اسلام در سوریه با انتشار بیانیه پایانی به کار خود پایان داد.

در بیانیه روز چهارشنبه چهاردهمین گردهمایی علمای جهان اسلام در سوریه تاکید شده است، برای ادامه راه مقاومت و پیروزی و همچنین تقویت همبستگی سازنده، لازم است که دانشمندان و علما برای حراست از میراث پیروزی و خون شهیدان ایستادگی واحدی را همراه با قهرمانان میدان نبرد داشته باشند.

این بیانیه تاکید دارد، پیروزی‌های درخشان در سوریه با رهبری حکیمانه بشار اسد و ارتش و پشتیبانی همپیمانان سوریه (جمهوری اسلامی ایران، حزب الله لبنان و روسیه) به دست آمده است.

در بیانیه پایانی چهاردهمین گردهمایی علمای جهان اسلام در سوریه تصریح شده است، مستکبران، رژیم اشغالگر صهیونیست و همپیمانان غربی آنان و همچنین دولت‌های مرتجع عربی با اقدامات نظامی و فکری نقش مُخربی درباره همزیستی، احساس امنیت و رشد فکری ایفا کرده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید، مقاومت توانست بینش صحیح و کاربردی در میدان عمل و جهاد را به شکل والایی تقدیم کند که در نوع خود به عنوان مصداقی از دفاع از وطن به نمایش گذاشته شد.

در بیانیه پایانی چهاردهمین گردهمایی علمای جهان اسلام در سوریه تصریح شده است، اسلام پیروز است و اسرائیل از بین خواهد رفت و در حقیقت ملت سوریه، فلسطین و محور مقاومت به زودی نماز جماعت را در قدس خواهند خواند.

کلیدواژه