دلو 26, 1397 15:29 Asia/Kabul
  • ادامه اعتراض مردم پاکستان به سفر بن سلمان

هزاران نفر از مردم پاکستان دراعتراض به سفر ولیعهد سعودی ، سیاست های تجاوزکارانه آل سعود علیه ملت های مظلوم منطقه را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا ، نمازگزاران پاکستانی امروز در شهر 'راولپندی' و پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت حملات رژیم سعودی علیه ملت های مظلوم در منطقه از جمله تشدید تجاوز ائتلاف سعودی علیه یمنی ها، تجمع کردند.

معترضان با محکومیت همدستی برخی از سران عرب از جمله حاکمان سعودی برای تجاوز به سوریه و یمن از جمله سازش با رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، شعارهایی علیه حاکمان آل سعود، آمریکا و رژیم صهیونیستی دادند.

تجمع کنندگان  دخالت های کشورهای عربی در امور داخلی پاکستان را باعث ایجاد مشکلات برای کشورهای منطقه بویژه مسلمانان جهان دانسته و تاکید کردند عربستان و برخی از دولت های عربی تلاش دارند  بمنظور دستیابی به اهداف تهاجمی خود ، پاکستان را وارد بحران های منطقه از جمله جنگ یمن کرده و از آن  سود ببرند.

یکشنبه  هفته گذشته نیز تجمعی در اعتراض به سفر آتی بن سلمان به پاکستان  مقابل باشگاه خبرنگاران اسلام آباد برگزار شد.

در آستانه سفر ولیعهد سعودی، اسلام آباد و مناطق اطراف آن کاملا در پوشش تدابیر شدید امنیتی قرار گرفته و بنا به گفته پلیس، نزدیک به هزار محل ایست و بازرسی برای رصد خودروها و شهروندان در دو شهر اسلام آباد و راولپندی ایجاد شده است.

بن سلمان فردا شنبه برای انجام سفر دو روزه  وارد پاکستان می شود و روز بعد اسلام آباد را به مقصد کوالالامپور پایتخت مالزی ترک می کند.

کلیدواژه