سید حسن نصرالله: همه در خصوص مقابله با طرح «معامله قرن» مسئول هستند
(last modified 1398-03-05T03:34:09+00:00 )
جوزا 05, 1398 08:04 Asia/Kabul
  • سید حسن نصرالله: همه در خصوص مقابله با طرح «معامله قرن» مسئول هستند

دبیرکل حزب‌ الله لبنان گفت: همه در خصوص مقابله با طرح آمریکایی «معامله قرن » که هدف آن از میان بردن موضوع فلسطین است، مسئول هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، «سید حسن نصرالله» امروز شنبه به مناسبت نوزدهمین سالگرد پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی و آزادی کامل لبنان در سال۲۰۰۰ در سخنانی گفت: امروز مردم فلسطین با بزرگترین توطئه برای حذف ، مواجه شده است از همین رو عنوان اساسی روز قدس امسال (31 مه)، مقابله با معامله ترامپ است .

دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تمجید از موضع علما و انقلابیون بحرینی تاکید کرد: گام ابتدایی برای اجرای طرح معامله قرن قرار است در منامه برداشته شود و کنفرانس بحرین احتمالا زمینه را برای اسکان فلسطینیان در لبنان و دیگر کشورها مهیا کند اما تمامی لبنانی‌ها در خصوص موضوع آوارگان فلسطینی موضع واحدی دارند.

سیدحسن نصرالله افزود: ­از اینکه دشمن صهیونیستی، حزب الله  را تهدیدی راهبردی خوانده است به خود می بالیم و این توان دفاعی و بازدارندگی است که می تواند جلوی طمع ورزی های دشمن را بگیرد.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: اگر مقاومت نبود، ترامپ جنوب لبنان را هم همانند قدس و جولان به اسرائیل داده بود.

«حسن نصرالله» با تاکید بر آزاد سازی مزارع «شبعا» و بلندی‌های «کفرشوما» و بخش لبنانی شهرک «الغجر» گفت:، لبنان می تواند مانع دستیابی اسراییل به نفت و گاز شود.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین، رفع موانع بازگشت آوارگان سوری به کشورشان را خواستار شد.

کلیدواژه