میزان 04, 1398 11:27 Asia/Kabul
  • تکرار اتهامات واهی پمپئو علیه ایران در جمع منافقین

وزیر امور خارجه آمریکا در جمع اعضای گروهک تروریستی منافقین ضمن تکرار اتهام زنی های واهی خود گفت: بایستی از هرگونه ایجاد اغتشاش در ایران حمایت کرد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری صدا و سیما‎، مایک پمپئو در نشست ضد ایرانی مقامات آمریکایی و اعضای گروهک تروریستی منافقین با عنوان "متحد علیه ایران هسته ای" در نیویورک با دیگر اتهاماتی واهی خود را ضد ایران طرح کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا در این نشست با نادیده گرفتن سابقه تجاوز آمریکا به کشورهای منطقه ادعا کرد: ایران در تجاوزگری به همسایگانش سابقه دار است. 

پمپئو همچنین بدون اشاره به علت خروج آمریکا از برجام مدعی شد: تصمیم دونالد ترامپ به خروج از توافق هسته ای برای مقابله با بلندپروازی های ایران صورت گرفت. 

پمپئو همچنین بدون هیچ اشاره ای به سابقه اقدامات آمریکا در قتل عام مردم منطقه و حمایت هایش از گروه های تروریستی سوریه از جمله داعش ادعا کرد: حمایت ایران از بشار اسد، باعث گسترش بحران آوارگان در سوریه شد. 

وزیر خارجه آمریکا که در جمع گروهک منافقین سخنرانی می کرد، گفت: تحریم ها علیه ایران به سقف خود رسیده است و بایستی از هرگونه ایجاد اغتشاش در ایران حمایت کرد.

گروهک تروریستی منافقین از ابتدای انقلاب اسلامی سال 1979 تا کنون در عملیات مختلف تروریستی بیش از 17 هزار شهروند ایرانی را به شهادت رسانده است.

کاخ سفید هیچ گاه حمایت های خود را از این گروهک تروریستی متوقف نکرده است.

کلیدواژه