تداوم یورش اشغالگران به کرانه باختری/ دو نوجوان فلسطینی به شهادت رسیدند
-
تخریب منزل یک فلسطینی در جنوب بیتلحم
پارس تودی - منابع فلسطینی از تداوم یورش نظامیان اسرائیلی به مناطق مختلف کرانه باختری و شهادت دو فلسطینی خبر دادند.
به گزارش پارس تودی به نقل از ایرنا، حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری ادامه دارد و شهرک «صیدا» در شمال «طولکرم» مورد تاخت و تاز نظامیان اسرائیلی قرار گرفت.
هلال احمر فلسطین اعلام کرد که یک جوان بر اثر حمله نظامیان اشغالگر به این شهرک واقع در شمال طولکرم در کرانه باختری به شدت زخمی شده است. این جوان مورد ضرب و جرح شدید اشغالگران قرار گرفت. منابع فلسطینی همچنین بازداشت دکتر «مازن الرنتیسی» را در جریان یورش به روستای «رنتیس» در غرب رام الله در کرانه باختری اعلام کردند.
در غرب شهر نابلس نیز منابع فلسطینی از بازداشت یک جوان به دست اشغالگران خبر دادند. شهرک «بلعا» در شرق طولکرم نیز از سوی اشغالگران مورد یورش واقع شد. در شهر جنین نیز منابع فلسطینی از بازداشت یک جوان به دنبال یورش نظامیان اسرائیلی خبر دادند.
شهادت دو نوجوان فلسطینی در شمال الخلیل
درهمین حال، دو نوجوان فلسطینی از شهرک «بیتامر» در شمال الخلیل به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. منابع محلی اعلام کردند پیکر این دو شهید پس از شهادت، توسط نظامیان اشغالگر توقیف شده است.
جنبش حماس اعلام کرد که شهادت نوجوانان فلسطینی در کرانه باختری نمیتواند شعلههای مقاومت را خاموش کند. حماس تاکید کرد که این جنایات پایداری، استقامت، تقویت اراده مقاومت، پایبندی ملت فلسطین به حقوق خود و عزم آنان را برای مقابله با تجاوزات و عربدهکشیهای مستمر اشغالگران افزایش خواهد داد.
تخریب منزل یک فلسطینی در جنوب بیتلحم
نیروهای اشغالگر صهیونیستی منزل یک فلسطینی را هم در منطقه «ام رکبه» واقع در شهرک «الخضر» در جنوب بیتلحم تخریب کردند. این اقدام در ادامه سیاست تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی صورت میگیرد.
ms