توسعه همکاریهای ایران و آفریقای جنوبی در حوزه انرژی
تیر ۰۴, ۱۴۰۵ ۱۱:۵۰ Asia/Tehran
-
محسن پاکنژاد وزیر نفت ایران
پارستودی- وزیر نفت ایران در دیدار با وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی درباره توسعه همکاریهای دوجانبه در حوزه انرژی گفتوگو کرد.
به گزارش پارستودی به نقل از خبرگزاری صداوسیما، محسن پاکنژاد وزیر نفت ایران امروز پنج شنبه در حاشیه یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس با کوگوسیِنتشو راموکگوپا، وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی دیدار و بر توسعه همکاریهای دوجانبه تاکید کرد.
وزیر نفت روز چهارشنبه نیز در دیدار با شری مانوهر لال، وزیر نیرو، مسکن و امور شهری هند بر توسعه روابط تهران و دهلینو در حوزههای اقتصادی و انرژی تاکید کرده بود.
یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس ۲۵ و ۲۶ ژوئن (چهارم و پنجم تیر) در شهر گوروگرام هند برگزار میشود.
hk
کلیدواژه