بیانیه وزارت خارجه ایران درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا
-
وزارت خارجه ایران
پارس تودی- وزارت خارجه ایران درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا در بامداد ۷ تیر ۱۴۰۵ بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش پارس تودی به نقل از خبرگزاری مهر، وزارت خارجه ایران درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا در بامداد یکشنبه بیانیه ای صادر کرد.
متن بیانیه به شرح ذیل است:
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، حملات هوایی ارتش تروریستی آمریکا در ساعات اولیه بامداد یکشنبه مورخ ۷ تیر ماه ۱۴۰۵ به چند تأسیسات پایش و نظارت در سواحل جنوبی کشور را به شدت محکوم میکند. این حملات وحشیانه که نقض آشکار بند ۴ ماده ۲ منشور سازمان ملل متحد و نیز نقض صریح بند اول یادداشت تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی مورخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ است، نشان میدهد که رژیم آمریکا کمترین ارزش و اعتباری برای تعهدات خود قائل نیست و عهد شکنی بخشی از ماهیت این رژیم است.