آذر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۸:۵۷ Asia/Dushanbe
  • علیه محمد مراد آدینه اف به اتهام برهم زدن نظم عمومی پرونده تشکیل شده است
    علیه محمد مراد آدینه اف به اتهام برهم زدن نظم عمومی پرونده تشکیل شده است

دادستانی کل تاجیکستان از تشکیل پرونده جنایی علیه محمد مراد آدینه اف معاون حزب سوسیال دموکرات این کشور به اتهام اوباشی و برهم زدن نظم عمومی خبر داد.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان به نقل از سامانه اسپوتنیک، در بیانیه دادستانی کل تاجیکستان با اشاره به بازداشت محمد مراد آدینه اف تاکید شده است: دلیل بازداشت وی تهدید کارمندان اداره نظام وظیفه ناحیه حصار بوده وعلیه او به اتهام اوباشی و بر هم زدن نظم عمومی پرونده جنایی تشکیل شده است.

این درحالی است که رحمت الله زائراف رییس حزب سوسیال دموکرات تاجیکستان روز شنبه از بازداشت معاونش محمد مراد آدینه اف در ناحیه سینای شهر دوشنبه خبر داده بود.

به این دلیل که  رییس حزب سوسیال دموکرات تاجیکستان روز جمعه نیز از پیدا شدن معاونش محمد مراد آدینه اف خبرداد و تسلیم وی به نیروهای انتظامی برای درمان پای آسیب دیده اش  را خواستار شد.

 

به گفته زائراف مداخله پلیس در پی درگیری آدینه اف با کارمندان اداره نظام وظیفه ناحیه حصار موجب فرار و آسیب دیدن پای او شده است و وی هم اکنون برای درمان راهی به جز تسلیم شدن ندارد.

مقامات دادستانی کل تاجیکستان گفته اند معاون حزب سوسیال دموکرات این کشور اکنون برای بازجویی به دادستانی ناحیه حصار منتقل  شده است.

محمد مراد آدینه اف از بیش ازسه هفته پیش ناپدید شده بود .

 

بیشتر بخوانید:

 

کلیدواژه