ثور 31, 1399 17:25 Asia/Kabul
  • درخواست علمای شیعه افغانستان درخصوص محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
    درخواست علمای شیعه افغانستان درخصوص محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

شورای علمای شیعه افغانستان در آستانه روز جهانی قدس تاکید کرد، سکوت درقبال جنایات صهیونیستها و  قتل عام مسلمانان فلسطین غیر قابل قبول است.

به گزارش خبر گزاری آوا ،  شورای علمای شیعه افغانستان روز چهارشنبه در بیانیه ای  اعلام کرد، قدس شریف که قبله‌ی اول مسلمانان است؛ همچنان در اشغال رژیم غاصب اسراییل است و امت اسلام  باید برای آزادی آن  تلاش کنند .

در بیانیه شورای علمای شیعه افغانستان  آمده است  که تجاوزات صهیونیستها با حمایت آشکار امریکا  به مناطق مسکونی کرانه باختری، نوارغزه و رانده شدن مسلمانان فلسطینی و احداث شهرک های صهیونیست نشین در این مناطق،  همچنان ادامه دارد و مجامع بین المللی و بسیاری از کشورها  در قبال آن سکوت  کرده اند. 

در ادامه این بیانیه از سران برخی از کشورهای اسلامی خواسته شده تا  از عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب اسراییل بپرهیزند و از معامله‌ی ننگین قرن ممانعت کنند .

امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نام‌گذاری کردند و بعد از آن همه ساله مسلمانان در سراسر جهان در این روز  خشم و انزجار خود را از جنایات صهیونیستها و کشتار مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

کلیدواژه