محکومیت تحریم اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی از طرف آمریکا
(last modified 1399-08-05T05:07:16+00:00 )
عقرب 05, 1399 09:37 Asia/Kabul
  • محکومیت تحریم اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی از طرف آمریکا
    محکومیت تحریم اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی از طرف آمریکا

فعال رسانه ای افغانستان، تحریم اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی را از طرف آمریکا محکوم کرد.

سید عیسی حسینی مزاری، رئیس خبرگزاری صدای افغان(آوا) در واکنش به تحریم اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی از طرف آمریکا، با بیان این‌که این تحریم نقض آزادی بیان است، گفت: تاثیرگذاری عملکرد رسانه ای این اتحادیه در سطح منطقه و جهان باعث شده که «دونالد ترامپ »رییس جمهوری آمریکا این اتحادیه را تحریم کند.

 سید عیسی حسینی مزاری افزود: آمریکایی ها خود را مدافع آزادی بیان می دانند، اما با اعلام حکم تحریم اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی بیش از گذشته مشخص شد که ادعای طرفداری از آزادی بیان دروغی بیش نبوده و همواره برای فریب افکار عمومی از این شعار استفاده میکنند. 

اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی در بیانیه ای در واکنش به  اقدام آمریکا درخصوص تحریم این اتحادیه اعلام کرده است، اعضای اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی مصمم تر از گذشته رسالت خود یعنی اطلاع رسانی دقیق و شفاف، دفاع از مقدسات و مصالح امت اسلامی و ارزش های انسانی و حمایت از مظلومین جهان را با قوت بیشتر به پیش خواهد برد.

آمریکا روز جمعه در اقدامی غیرقانونی و به دور از قوانین بین المللی، اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی را به اتهام دخالت در انتخابات ریاست آمریکا تحریم کرد. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سوم نوامبر 2020 (13عقرب1399) برگزار خواهد شد.

کلیدواژه