اسد 24, 1400 16:57 Asia/Kabul
  • دستور مقابله شدید با اخلاگران در پایتخت افغانستان
    دستور مقابله شدید با اخلاگران در پایتخت افغانستان

وزارت امور داخله افغانستان می گوید که با توجه به اعلامیه گروه طالبان مبنی بر عدم داخل شدن به شهر کابل، در صورت مشاهده افراد فرصت طلب و سوءاستفاده گر، پولیس اقدام به دستگیری و در صورت نیاز، به سوی آنان، شلیک خواهد کرد.

به گزارش رادیو دری ،وزارت امور داخله افغانستان امروز (یکشنبه) اعلام کرده با توجه به اعلامیه گروه طالبان، مبنی بر عدم داخل شدن به شهر کابل، پولیس در صورت مشاهده افراد فرصت طلب و سواستفاده گر، اقدام به دستگیری و در صورت نیاز، بسوی آنها شلیک خواهد کرد.

این هشدار وزارت داخله در حالی مطرح می شود که صبح امروز، برخی از کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار ویدیوهایی ادعا کردند که طالبان وارد بخش هایی از شهر کابل شده است.به دنبال انتشار این شایعات، گزارش شد که برخی از اماکن نظامی و دولتی مورد غارت و چپاول افراد قرار گرفتند.

پیش از این نیز، عبدالستار میرزکوال، سرپرست وزارت داخله در یک ویدئو اعلام کرد که «به شهر کابل حمله نمی‌شود و انتقال قدرت به شکل مسالمت آمیز صورت می‌گیرد.»

طالبان نیز در اطلاعیه ای، اعلام کردند که برای تصرف پایتخت افغانستان «به زور متوسل نمی‌شوند» و «بلکه قصد دارند به صورت مسالمت آمیز وارد پایتخت شوند».

آخرین خبرها از وضعیت امنیتی شهر کابل

کلیدواژه