حمل 20, 1402 13:32 Asia/Kabul
  • ورود مخفیانه شهروند افغانستان به خانه نخست‌وزیر پاکستان
    ورود مخفیانه شهروند افغانستان به خانه نخست‌وزیر پاکستان

یک مرد ناشناس که خود را شهروند افغانستان معرفی کرده، توانسته‌ با وجود تمهیدات امنیتی شدید وارد خانه شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان شود.

به گزارش رادیو دری، با وجود تمهیدات امنیتی شدید در خانه شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان، یک مرد ناشناس روز شنبه توانسته مخفیانه وارد خانه وی شود.

این مرد که خودش را شهروند افغانستان معرفی کرده، روز شنبه با عبور از سه ایست بازرسی اقامتگاه نخست‌وزیر پاکستان، بدون اطلاع به بخش‌های امنیتی، بازداشت و به اداره مبارزه با تروریسم این کشور منتقل شد. 

در گزارش آمده است که فرد بازداشت‌شده در بازجویی‌های نخست اعتراف کرده که با عبور از سه مسیر مختلف وارد خانه شهباز شریف شده است. 

منابع گفتند که طبق گزارش‌ها، پرسنل امنیتی که در خانه نخست‌وزیر پاکستان حضور داشتند، نمی‌دانستند مظنون از کجا وارد شده است. 

در حال حاضر پلیس و بخش‌های امنیتی با تعقیب اطلاعات دوربین‌های مداربسته در صدد چگونگی ورود این مرد به خانه نخست‌وزیر پاکستان‌اند. 

هویت دقیق فرد بازداشت‌شده تا هنوز روشن نیست. 

جواد تقی، سخنگوی پولیس اسلام‌آباد، در بیانیه‌ای گفته است: «فرد مشکوک از نزدیک دیوار مجاور دبیرخانه پاکستان و خانه نخست‌وزیر بازداشت شد. این فرد در زمان دستگیری مدرک شناسایی نداشته است.»

کلیدواژه