جوزا 23, 1402 10:07 Asia/Kabul
  • کتاب «خاتون و قوماندان» با صدای گوینده رادیو دری صوتی می‌شود
    کتاب «خاتون و قوماندان» با صدای گوینده رادیو دری صوتی می‌شود

کتاب صوتی «خاتون و قوماندان» داستان زندگی شهید افغانستانی مدافع حرم علیرضا توسلی معروف به ابوحامد با اجرای گوینده رادیو دری به زودی راهی بازار می شود.

به گزارش رادیو دری؛ انتشارات ستاره‌ها نسخه صوتی این کتاب را با صدای زینب بیات شاعر و نویسنده افغانستانی و تهیه‌کننده و گوینده رادیو دَری منتشر می‌کند.

خاتون و قوماندان به قلم مریم قربان‌زاده، زندگی شهید علیرضا توسلی معروف به "ابوحامد" فرمانده لشکر فاطمیون را از زبان همسر وی، ام‌البنین حسینی، روایت می‌کند.

رهبر معظم انقلاب دی ماه 1401 در تقریظی بر این کتاب چنین مرقوم فرموده‌اند: «بسمه تعالی، سلام خدا بر شهید عزیز، علیرضا توسّلی، مجاهد مخلصِ فداکار و بر همسر پرگذشت و صبور و فرزانه‌ او خانم امّ البنین. حوادث مربوط به مهاجران افغان را که در این کتاب آمده است از هیچ منبع دیگری که به این اندازه بتوان به آن اطمینان داشت دریافت نکرده‌ام. برخی از آن‌ها جداً تاثرانگیز است، ولی از سوی دیگر، حرکت جهادی فاطمیون افتخاری برای آن‌ها و همه افغان‌ها است.»

کتاب «خاتون و قوماندان» داستان زندگی یک خانواده مهاجر افغانستانی در ایران است که برای رسیدن به آرمان‌ها، از جان مایه گذاشتند.

این کتاب، پس از تقریظ رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با استقبال فراوانی مواجه شد.

جشن امضای کتاب خاتون و قوماندان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

عنایت رهبر معظم انقلاب به کتاب خاتون و قوماندان

کلیدواژه