ثور 11, 1403 11:12 Asia/Kabul
  • واکنش شورای علمای شیعه هرات به حمله تروریستی اخیر به نمازگزاران
    واکنش شورای علمای شیعه هرات به حمله تروریستی اخیر به نمازگزاران

شورای علمای شیعه هرات با انتشار بیانیه ای به حمله تروریستی به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه ولسوالی گذره هرات واکنش نشان داد.

به گزارش فیض احمد محمدی خبرنگار رادیو دری، در این بیانه آمده است، باردیگر عوامل جنایت پیشه و مزدور اجانب با اقدام تروریستی در مسجد امام زمان (عج) واقع در شهرک اندیشه ولسوالی گذره هرات عده ای از نمازگزاران مظلوم و بی دفاع افغان را شهید و مجروح ساختند.

این اقدام وحشیانه که قلوب هموطنان عزیز و تمامی آزادگان جهان را جریحه دار کرده است، نشانگر نهایت ددمنشی و پست فطرتی عاملان و آمران پشت پرده این جنایت است که از سر استیصال و عجز، چشم دیدن افغانستانی باثبات، آرام و درحال پیشرفت را ندارند و دست به این قبیل جنایات می زنند.

شورای علمای شیعه هرات ضمن عرض تسلیت این واقعه دردناک به ملت شریف افغانستان و خانواده های داغدار و آرزوی بهبودی و شفای تمامی مجروحین از مسئولین امارت اسلامی انتظار دارد هرچه زودتر عوامل این جنایات شناسایی و آنها را به اشد مجازات برسانند تا دیگر شاهد این قبیل اقدامات تروریستی دشمنان در کشور نباشیم.

در پی حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه ولسوالی گذره هرات در هنگام نماز مغرب و عشاء جمعی از نمازگزاران به شهادت رسیدند. 

حمله مسلحانه به نمازگزاران در گذره هرات/ 6 نفر شهید شدند

کلیدواژه