سنبله 18, 1402 18:16 Asia/Kabul
  • احمد مسعود: مبارزه با طالبان ادامه دارد
    احمد مسعود: مبارزه با طالبان ادامه دارد

احمد مسعود رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان در سالروز ترور پدرش بر عزم این گروه برای ادامه مبارزه با حکومت طالبان تاکید کرد.

به گزارش رادیو دری؛ احمد مسعود امروز شنبه (۱۸ سنبله) به مناسبت بیست و دومین سالروز ترور «احمدشاه مسعود» در یک پیام ویدیویی ادعا کرد: طالبان، برادری خود را با گروه‌های تروریستی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای حفظ کرده‌اند.

او اضافه کرد: با این حال، در این مدت، میلیاردها دلار امکانات به آنان [طالبان] داده شده و هر هفته ده‌ها میلیون دلار به‌دست آنان سپرده می‌شود، اما جبهه مقاومت ملی افغانستان مبارزه خود را با این گروه ادامه می دهد.

رهبر جبهه پنجشیری‌های ضد طالبان اظهار کرد: منافع مردم افغانستان و جهان در ایجاد یک نظام سیاسی مشروع مبتنی بر اراده و رای مردم است و ما بارها به طالبان اعلام کردیم که مشروعیت در افغانستان فقط و‌ فقط از دست و مسیر مردم می‌گذرد، اما طالبان به‌ این موضوع توجهی ندارند.

مسعود با تاکید بر اینکه جز مقاومت و ایستادگی، راه دیگری باقی نمانده است، وحدت گروه‌های سیاسی و نظامی افغانستان را خواستار شد و گفت: از هر قوم و از هر مذهبی هستیم، با هر زبانی که صحبت می‌کنیم، از هر حزب و حرکتی که باشیم، برای تغییر و بهبود شرایط فعلی باید متحد شویم و کنار هم بایستیم.

جبهه مقاومت ملی افغانستان پس از تسلط دوباره طالبان بر این کشور مبارزه مسلحانه با این گروه را ادامه داده است.

احمد مسعود: افغانستان دوباره پناهگاه تروریسم شده است

احمد مسعود برای خاتمه جنگ با طالبان شرط گذاشت

احمد مسعود: آمریکا و دولت غنی مقصران وضع فعلی افغانستان هستند

کلیدواژه