میزان 13, 1402 09:44 Asia/Kabul

مولوی محمد اسحق آخندزاده رئیس امور فرهنگی و اجتماعی ریاست عمومی اداره امور حکومت طالبان در نشستی با علما، بزرگان قومی و متنفذین ولسوالی شکردره کابل دیدار کرد.

به گزارش ذبیح الله قریشی خبرنگار رادیو دری، دفتر مطبوعاتی ریاست عمومی اداره امور حکومت طالبان با نشر این خبر گفته است: این جلسه که در تالار جلسات ریاست عمومی اداره امور برگزار شد در آن بزرگان قومی، وکلای گذر و علمای کرام ولسوالی شکردره از تأمین امنیت، بازسازی، عدم زورگویی و بی اصولی استقبال نموده و مشکلات شان را با رهبری ریاست امور فرهنگی و اجتماعی ریاست عمومی اداره امور به اشتراک گذاشتند.

در این نشست رئیس امور فرهنگی و اجتماعی ریاست عمومی اداره امور حکومت طالبان به نمایندگان ولسوالی شکردره گفت: مشکلات اقتصادی نسبت به گذشته کاهش یافته است و تلاش می‌نمائیم تا به خواسته های مردم به شکل درست رسیدگی نمائیم.

نمایندگان ولسوالی شکردره، عدم ادویه در کلینیک‌ها، کمبود سرک های معیاری، آب و برق، همچنان کمبود اساتید در مدارس دینی و مکاتب را از جمله مشکلات عمده خود یاد نموده و از ریاست امور فرهنگی و اجتماعی اداره امور خواهان رسیدگی به مشکلات یادشده گردیدند.

مولوی محمد اسحق آخند زاده از نمایندگان ولسوالی شکردره خواست تا با حکومت طالبان همکاری نمایند و پیشنهادات و خواست های مشروع خود را با ریاست امور فرهنگی و اجتماعی ریاست عمومی اداره امور در میان بگذارند.

ترور 5 نیروی نظامی در ولسوالی شکردره کابل

کلیدواژه