حوت 17, 1402 16:29 Asia/Kabul

"محسن شجاعی" دانشجوی افغانستانی دانشگاه پیام نور مشهد دربخش قرائت تحقیق رتبه اول بیست وهفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور ایران را کسب کرد.

به گزارش رادیو دری، بیست وهفتمین جشنواره قرآن و عترت  دانشجویان دانشگاه پیام نور ایران با هدف اعتلاي دانش، ايمان، اخلاق و بصيرت ديني دانشجویان و توسعه فضاي معنوي و قرآني  و تدبر و عمل به آن آموزه‌ها درتاریخ 15تا 17 ماه حوت به میزبانی ولایت فارس برگزارشد .

در این جشنواره " محسن شجاعی" دانشجوی افغانستانی دانشگاه پیام نور مشهد رتبه اول در بخش قرائت تحقیق، "میلاد عظیمی" از ولایت فارس مقام دوم و محمدرضا نمازی  از گیلان مقام سوم را کسب کردند.

دبیر بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در این خصوص  گفت: بیش از ۷ هزار دانشجو از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند که پس از رقابت در مرحله کشوری،  ۵۰ نفر برگزیده شدند.

محمدی افزود: این دانشجویان به مدت سه روز  در رشته های مختلفی با یکدیگر رقابت کردند که مهمترین آن ، رشته‌های نهج البلاغه، قرائت قرآن کریم، حفظ و رشته‌های هنری بود.

وی اعلام کرد: بیش از هزار و ۲۰۰ دانشجو از دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور فارس در این رقابت حضور داشتند که ۱۷ مقام را در رشته‌های مختلف از آن خود کردند.

درخشش دختر نوجوان افغانستانی در مسابقات بین المللی قرآن کریم در تهران

 

 

کلیدواژه