حمل 27, 1403 16:43 Asia/Kabul
  • کاظمی قمی: عملیات ایران علیه اسراییل یک خواسته ملی بود
    کاظمی قمی: عملیات ایران علیه اسراییل یک خواسته ملی بود

سفیر ایران در افغانستان گفت: عملیات موشکی ایران علیه اسراییل، یک مانور ایمانی مبتنی بر اتکا به خداوند و حمایت مردم بود و نظام جمهوری اسلامی در این باره به خواسته ملی توجه کرد.

به گزارش رادیو دری؛ حسن کاظمی قمی افزود: حمله به اسرائیل هوشمندانه، تنبیهی، دقیق، هدفمند و وسیع بود و به نحوی برنامه‌ریزی شد که مردم عادی و مراکز خدماتی آسیبی نبینند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی ایران هوشیارانه به هر واکنشی پاسخ می‌دهند گفت: این عملیات نشان داد که اهداف و منافع ایران در هر نقطه‌ای هدف قرار بگیرد، تهران از همان نقطه عملیات انجام می‌دهد.

نماینده ویژه رئیس جمهوری ایران در امور افغانستان  در مورد واکنش احتمالی رژیم صهیونیستی به حمله ایران تاکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی واکنشی نشان دهد، ایران نیز واکنش سخت‌تری نشان خواهد داد.

کاظمی قمی اضافه کرد: با توجه به نوع واکنش رژیم صهیونیستی در ساعات بعد از پاسخ ایران، می‌توان چنین برداشت کرد که این رژیم قصد پاسخگویی ندارد، البته این به آن معنا نیست که آن‌ها اراده این کار را ندارند، بلکه ظرفیت آن را ندارند.

این دیپلمات ارشد ایرانی همچنین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در ۶ ماه گذشته در غزه افزود: آنچه که رژیم صهیونیستی در غزه انجام داد عملیات جنگی نبود، بلکه نسل‌کشی بود.

امیرعبداللهیان: عملیات نظامی ایران علیه اسراییل محدود به دفاع مشروع بود

رئیسی: هر رفتار خیره سرانه پاسخی سهمگین تر از طرف ایران خواهد داشت

کلیدواژه