حمل 29, 1403 11:44 Asia/Kabul

معاون اداری ریاست الوزرا حکومت طالبان از متخصصان افغان مقیم خارج از کشور می خواهد که به کشور برگردند و در آبادی و ترقی آن سهم بگیرند.

به گزارش ذبیح الله قریشی خبرنگار رادیو دری، مولوی عبدالسلام حنفی در دیدار با جمعی از شخصیت‌های علمی، فرهنگی و نمایندگان افغان مقیم خارج  کشور از تأمین امنیت در کشور، ختم فساد اداری، منع مواد مخدر، تطبیق پروژه‌های بزرگ انکشافی در عرصه‌های مختلف ابراز خرسندی کرده، گفت که با حاکمیت دوباره امارت اسلامی در کشور فرصت‌های زیادی در بخش‌های مختلف به ویژه تجارت و سرمایه‌گذاری ایجاد شده است.

معاون اداری ریاست حکومت طالبان هم‌چنان از همه کادرها و متخصصان افغان مقیم خارج کشور خواست تا به کشور خویش برگردند و در آبادی و ترقی آن سهم بگیرند.

در این دیدار، شخصیت‌های علمی، فرهنگی و نمایندگان افغان های مقیم خارج از کشور خواهان توجه خاص در بخش‌های تقویت، گسترش کیفیت و کمیت تعلیم و تربیه، صحت، استخدام بیشتر افراد مسلکی و متخصص در ادارات و به کارگیری ظرفیت‌های اقتصادی موجود شدند.

حنفی تصریح کرد که افغانستان خانه مشترک همه افغانان است و مسئولان امارت اسلامی متعهد به ختم فساد اداری و ارائه خدمات بهتر برای تمامی شهروندان است.

وزیر خارجه طالبان: افغانستان نیازمند افراد متخصص است

کلیدواژه