سنبله 21, 1403 19:40 Asia/Kabul
  • نظری: مایکل مک کال از جبهه مقاومت ملی افغانستان اعلام حمایت کرد
    نظری: مایکل مک کال از جبهه مقاومت ملی افغانستان اعلام حمایت کرد

رئیس روابط خارجی گروه موسوم به جبهه مقاومت ملی افغانستان پس از دیدار با رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: مایکل مک کال حمایت خود را از این جبهه اعلام کرده است.

به گزارش رادیو دری؛ علی میثم نظری با اشاره به دیدار روز سه شنبه خود با رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، این دیدار را مفید و سازنده خواند و افزود: مک کال از جبهه مقاومت ملی افغانستان اعلام حمایت کرده است. 

رئیس روابط خارجی  جبهه مقاومت ملی افغانستان در دیدار با مایکل مک کال رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با مقایسه شرایط کنونی با شرایط قبل از ۱۱سپتامبر گفته بود: ما شاهد تکرار حادثه 11 سپتامبر خواهیم بود و اگر در این زمینه فعال نباشیم و فشار لازم را وارد نکنیم، بار دیگر آن رویدادها تکرار خواهد شد.

او هشدار داد که تکرار حادثه مشابه، این بار به دلیل قوی‌تر شدن تروریسم بسیار بدتر خواهد بود.

رئیس روابط خارجی گروه موسوم به جبهه مقاومت ملی افغانستان  پس از این دیدار اظهار کرد که رئیس کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا حمایت خود را از این جبهه اعلام کرده است.

این دیدار، پس از آن صورت گرفت که مایکل مک کال رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، چندی پیش با انتشار پستی در صفحه ایکس خود از دیدار با احمد مسعود رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان خبر داد.

مک کال در ایکس نوشت: «من و تیمم سال‌هاست که با آقای مسعود و گروهش در «جبهه مقاومت ملی افغانستان» پیوسته در ارتباط هستیم.»

او پیش از این نیز تمایل خود را برای گفتگو با شخصیت‌های مشهور مخالف طالبان از جمله احمد مسعود، ابراز کرده بود.

مک کال: دولت بایدن افکار عمومی را در مورد خروج از آمریکا گمراه کرد

مسعود: جبهه مقاومت ملی افغانستان پنج هزار نیرو دارد

کلیدواژه