آلمان دیپلماتهای جدید طالبان را پذیرش میکند
-
آلمان دیپلماتهای جدید طالبان را پذیرش میکند
دولت آلمان پس از مذاکرات با نمایندگان حکومت طالبان در استانبول، با پذیرش دیپلماتهای جدید این گروه اعلام موافقت کرده است.
به گزارش رادیو دری؛ بر اساس گزارش رسانههای آلمانی، دولت این کشور در پی مذاکرات با نمایندگان طالبان با حضور 6 دیپلمات جدید این گروه در نمایندگی دیپلماتیک افغانستان در برلین موافقت کرده اند.
هم اکنون دو کارمند کنسولی، امور سفارت افغانستان در برلین و سرکنسولگری این کشور در بن را اداره میکنند.
موافقت آلمان با پذیرش دیپلمات های جدید طالبان در حالی است که برخی نهادهای حقوق بشری و گروههای مخالف طالبان به تعامل دولت برلین و برخی دیگر از کشورهای اروپایی با این گروه معترض هستند.
آلمان باز هم شماری از مهاجران افغان را اخراج کرد
بررسی گفتوگوی مستقیم برلین با طالبان درباره اخراج مهاجران از آلمان