سرطان 21, 1396 14:35 Asia/Kabul
  • هلاکت 38 تروریست در نقاط مختلف افغانستان

وزارت دفاع ملی افغانستان می گوید ، نیروهای ملی دفاعی و امنیتی این کشور در عملیات مشترک تهاجمی 38 تروریست به شمول دو داعشی را در نقاط مختلف افغانستان از پای در آورده اند .

وزارت دفاع ملی افغانستان با ارسال خبرنامه ای به رادیو دری در این خصوص افزود :" طی 24 ساعت گذشته نیرو های ملی دفاعی وامنیتی افغانستان عملیات مشترک تهاجمی و تعرضی را با هدف محافظت از جان ومال مردم و سرکوب هراس افگنان در نقاط مختلف کشور راه اندازی کردند. که در نتیجه آن 38 تن دهشت افگن  به شمول 2 تن داعشی کشته و 26 تن دیگر زخمی شده اند."

بر اساس خبرنامه ی وزارت دفاع ملی افغانستان این عملیات مشترک نیروهای دفاعی وامنیتی  افغانستان با پشتیبانی نیروهای توپچی وهوایی درمربوطات ولایات ننگرهار،لغمان کنر، کاپیسا ، غزنی،  پکتیکا، خوست،لوگر، کندهار، زابل، ارزگان، فراه،  بادغیس، کندز،فاریاب، تخار و هلمند راه اندازی گردیده است.

خبرنامه ی وزارت دفاع ملی افغانستان می افزاید : در این عملیات دو تروریست داعش در مربوطات ولسوالی اچین ولایت ننگرهار به هلاکت رسیده اند حال آن که  در مربوطات ولسوالی مارجه ولایت هلمند یک تن دهشت افگن کشته و یک موتر دشمن از بین رفته است افزون بر این که در مربوطات ولسوالی شاه جوی ولایت زابل 2 تن دهشت افگن کشته و 5 تن زخمی شده اند .

در پایان این خبرنامه ، وزارت دفاع ملی افغانستان با تاکید بر توانمندی نظامیان ارتش ملی افغانستان در سرکوب تروریستان می افزاید که اردوی ملی به عنوان نیروی دفاعی کشور با تمام توان،برای هر نوع قربانی دادن و تامین امنیت و آرامش مردم  آماده بوده و برای ازبین بردن این تروریستان عزم و اراده قوی دارند.

 

 

کلیدواژه