بازداشت یک گروه یازده نفری ادم ربا در ولایت ننگرهار
(last modified Thu, 14 Sep 2017 13:07:04 GMT )
سنبله 23, 1396 17:37 Asia/Kabul
  • بازداشت یک گروه یازده نفری ادم ربا در ولایت ننگرهار

والی ننگرهار میگوید نیروهای اداره امنیت ملی این ولایت یک گروه یازده نفری ادم ربایان را در ولایت ننگرهار دستگیر کرده است.

به گزارش خبرنگار رادیو دری، محمدگلاب منگل که عصر امروز 5 شنبه در یک نشست خبری در خصوص  وضیعت اخیر امنیتی در شهر جلال اباد شرکت کرد، ګفت اداره امنیت ملی این ولایت یک گروه یازده نفری را در پیوند به ادم ربایی در حالی در ولسوالی سرخرود این ولایت بازداشت کرد که یک کودک نه ساله را بعد از ربایش در حالیکه پول هنگفتی را از خانواده ای شان نیز گرفته بودند به قتل رسانند.

 به گفته وی نیروهای امنیتی بعد از دستگیری این گروه که تحت رهبری خانزمان مشهور به بابا فعالیت می کرد جسد این کودک را کشف کردند و یک نفر دیگر را که ربوده بودند ، رها و به خانواده شان تحویل دادند.

والی ننگرهار گفت این گروه در اعترافات شان تایید کردند که در واقعات متعدد نا امنی وادم ربایی دست داشتند.

والی ننگرهار در سخنان اش نګرانیهای شهروندان جلال اباد را درپیوند به ناامنیها و سرقتهای مسلحانه بجا خواند و نا کارایی پولیس را تایید نموده کرد.

منگل افزود،در صفوف پولیس مشکلاتی وجود دارد اما تعهد می کند که این مشکلات را به زودی برطرف خواهد کرد.

والی ننگرهارهمچنان ګفت در ساحه مسوولیت هر مسوول پولیسی اگر واقعه ای نا امنی صورت بگیرد و بعد از انجام تحقیقات معلوم شود که این مقام پولیس در وظیفه اش ناکام بوده مورد پیګیرد قانونی قرار خواهد گرفت .