آمادگی دولت ایران برای همکاری با کشور‌های منطقه در حوزه آموزش‌ های مهارتی
(last modified 1400-09-14T15:10:14+00:00 )
قوس 14, 1400 19:40 Asia/Kabul
  • آمادگی دولت ایران برای همکاری با کشور‌های منطقه در حوزه آموزش‌ های مهارتی
    آمادگی دولت ایران برای همکاری با کشور‌های منطقه در حوزه آموزش‌ های مهارتی

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، از آمادگی دولت ایران برای همکاری با کشور‌های منطقه در حوزه آموزش‌های مهارتی خبر داد.

به گزارش رادیو دری،  "  غلامحسین حسینی نیا "  رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در کنگره جهانی تعاون  گفت: دولت ایران در چارچوب نظام اقتصادی ایران که از سه بخش دولتی و خصوصی و تعاونی، تشکیل شده است خط مشی حمایتی و چارچوب قانونی سازگار با ماهیت و عملکرد تعاونی‌ها را در دستور کار قرار دارد.

"حسینی نیا "  افزود :  دولت جمهوری اسلامی ایران از به اشتراک گذاشتن تجربیات خود در حوزه تعاونی‌ها استقبال می‌نماید و آمادگی دارد در زمینه ارایه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی به فعالان تعاونی با کشور‌های منطقه همکاری نماید.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه، همه گیری بیماری "  کووید- ۱۹ " نابرابری‌های عمیق و ساختاری را آشکار کرده است، زندگی میلیارد‌ها نفر را مختل کرده و اقتصاد جهانی را به خطر انداخته است افزود: در این شرایط، هویت و مدل کسب و کار تعاونی می‌تواند برای بهبود شرایط اقتصادی موثر باشد. 

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به دعوت اتحادیه بین المللی تعاون،  در کنگره جهانی تعاون در کره جنوبی شرکت کرده است. 

کلیدواژه