تاکید رئیس صدا و سیما بر نقش رسانه‌ها در مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی
(last modified 1401-04-08T08:37:55+00:00 )
سرطان 08, 1401 13:07 Asia/Kabul
  • تاکید رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر نقش رسانه‌ها در مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی
    تاکید رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر نقش رسانه‌ها در مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: رسانه‌ها باید فضای مناسبی را برای افکار عمومی فراهم کنند تا بخش خصوصی به مشارکت و سرمایه گذاری ترغیب و تشویق شوند.

به گزارش رادیو دری، «پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر به سوریه در جمع خبرنگاران افزود: رسانه‌ها وظیفه دارند تصویری از داشته‌ها، امکانات و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در ایران وسوریه را به بهترین وجه نمایش دهند.
جبلی افزود، بعد از پیروزی سوریه بر گروه‌های تروریستی، جنگ رسانه‌ای و هجوم فرهنگی بی سابقه‌ای آغاز شده است و دشمنان درصدد تحریف حقایق در ارتباط با افتخارات بزرگ محور مقاومت در سوریه و هم درصدد ایجاد تفرقه میان مردم منطقه هستند.
رئیس سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در دیدار با  مقامات سوری توافق شد برای خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان همکاری‌های بسیار نزدیک و عملی بین ایران و سوریه گسترش یابد.
«پیمان جبلی» رئیس سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران در سفر سه روزه به سوریه، با «حسین عرنوس» نخست وزیر، «بطرس حلاق» وزیر اطلاع رسانی و خانم «لبانه مشوح» وزیر فرهنگ سوریه دیدار و گفت گو کرد.
جبلی همچنین در دیدار «حبیب سلمان» رئیس رادیو و تلویزیون سوریه درباره تولید مشترک تلویزیونی و مشارکت متخصصان فنی سازمان صدا و سیما در ارتقای تاسیسات زیر ساختی تلویزیون سوریه تبادل نظر کرد.
رئیس سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران در نشست با نخبگان جامعه فرهنگی سوریه با عنوان ایستادگی در برابر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیز، درباره اهمیت اتحاد امت اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان سخنرانی کرد.

جبلی: رسانه ملی باید مرزگستر و بین المللی باشد

کلیدواژه