جوزا 27, 1402 13:07 Asia/Kabul
  • آثار رهبر معظم انقلاب به زبان عربی در نمایشگاه کتاب دوحه عرضه شد
    آثار رهبر معظم انقلاب به زبان عربی در نمایشگاه کتاب دوحه عرضه شد

حدود ۳۰ عنوان از کتاب‌های مرتبط با رهبر معظم انقلاب اسلامی به زبان عربی ترجمه و در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه در غرفه جمهوری اسلامی ایران عرضه شده است.

به گزارش رادیو دری، همزمان با حضور ایران در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه، حدود ۳۰ عنوان کتاب از آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  رهبر معظم انقلاب اسلامی و کتاب‌های مرتبط با ایشان به زبان عربی ترجمه و در این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان عرضه شده است. 

از جمله این کتاب‌ها می‌توان به «حیاة المومنین»، «جهاد التبیین»، «رساله الصلاة و الصوم»، «الحفاظ علی»، «تفسیر سوره الممتحنة»، «تفسیر سوره المجادلة»، «نحو الجنة معا»، «المتقین الحیاة»، «تفسیر سوره التغابن»، «الاقتصاد المقاوم»، «الحسین (ع) مسیرة متواصلة»، «قضیة فلسطین»، «الوصایا العلویة»، «الحکم العلوی»، «ان مع الصبر نصرا»، «فلسطین»، «ونظم امرکم»، «الاستعمار العالمی»، «الرسائل العائلیة»، «انسان بعمر ۲۵۰سنة»، «اخلاقیات العلم»، «حقوق الانسان»، «الایمان و مستلزماتة»، «روح التوحید»، «عهد الامیر» و «مشروع الفکر الاسلامی» اشاره کرد.

کتاب‌های مرتبط با رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی مخاطبان شیعه قطری، یمنی، لبنانی و ایرانیان عرب زبان ساکن قطر با استقبال رو به رو شده است.

خانه‌کتاب و ادبیات ایران در هفتمین حضور خود در این نمایشگاه به نمایندگی از صنعت نشر ایران، ۸۰۰ عنوان کتاب را از ۶۰ ناشر در موضوع‌های کودک و نوجوان، کتب نفیس، آموزش زبان‌فارسی، موضوعات قرآنی و تقریب مذاهب  معرفی و عرضه کرده است.

سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه از ۱۲ تا ۲۱ ژوئن در مرکز نمایشگاه‌های شهر دوحه قطر پذیرای علاقه‌مندان است.

کتاب "قیام حسینی" رهبر معظم انقلاب اسلامی به اسپانیایی ترجمه شد

انتشار کتاب «فتوای تاریخی رهبر معظم انقلاب» در پاکستان

رونمایی از کتاب «سلول شماره ۱۴؛ خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی» در کنگره ملی کلمبیا

کلیدواژه