ثور 09, 1402 10:23 Asia/Kabul
  • رونمایی از کتاب «سلول شماره ۱۴؛ خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی» در کنگره ملی کلمبیا
    رونمایی از کتاب «سلول شماره ۱۴؛ خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی» در کنگره ملی کلمبیا

کتاب «سلول شماره ۱۴؛ خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی» در کنگره ملی کلمبیا، با حضور ۲۰۰ شخصیت فرهنگی، سیاسی رونمایی شد.

در مراسمی که  در بوگوتا برگزار شد از کتاب سلول شماره ۱۴ خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز کتاب صوتی آن با حضور بیش از ۲۰۰ تن از شخصیت‌های فرهنگی، سیاسی، مذهبی و نمایندگان پارلمان کلمبیا، نمایندگان پارلمان کلمبیا و سفیر جمهوری اسلامی ایران در کنگره ملی کلمبیا رونمایی شد.

کتاب سلول شماره ۱۴  پیشتر در غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب بوگوتا،  عرضه شد که با استقبال زیاد مخاطبان و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش رادیو دری، ماری پردومو، نماینده کنگره و رئیس کمیسیون روابط خارجه کلمبیا،  در این مراسم گفت: باوجود  برخی اخبار منفی که علیه جمهوری اسلامی ایران در رسانه‌ها منتشر می‌شود، واقعیت آن است که ثبات و صلح در غرب آسیا  مرهون تلاش‌های صلح طلبانه ایران است.

"البرتو باتی"، نماینده ویژه مشاور عالی رئیس جمهوری کلمبیا در امور دینی نیز گفت: این جلسه پیامی روشنی دارد که  ملت‌های انقلابی و عدالتخواه نیازمند آن هستیم که با هم ارتباط داشته باشیم.

مارلون کانتیژو، مدیر مرکز اسلامی اهل البیت بوگوتا گفت: ایران و کلمبیا باید از ظرفیت‌های یکدیگر نهایت استفاده را ببرند. 

"گابریل کاسرس "  نماینده مجلس و مدیر اتاق بازرگانی ایران و کلمبیا، نیز گفت :  با توجه به پیشرفت ایران در تمام عرصه‌های تکنولوژی  باید شروعی جدید در ارتباط اقتصادی ایران و کلمبیا به وجود آوریم.

احمد رضا خیرمند  سفیر جمهوری اسلامی ایران در کلمبیا،  نیز در این مراسم درباره راهکار‌هایی برای بهبود روابط اقتصادی دو کشور به ایراد سخنرانی پرداخت و همچنین معرفی اجمالی از فرهنگ ایرانی داشت.

انتشار کتاب «فتوای تاریخی رهبر معظم انقلاب» در پاکستان

کلیدواژه