ثور 17, 1403 15:45 Asia/Kabul
  • تجلیل از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران
    تجلیل از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران

اولین مراسم تجلیل از تیم ملی فوتسال افغانستان در استان تهران برگزار شد.

به گزارش رادیو دری، امروز دوشنبه اولین مراسم تجلیل از تیم ملی فوتسال افغانستان با حضور احسان حیدری، سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، نماینده دستگاه‌های نظارتی، مسئولین این اداره کل، اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان و جمعی از ورزشکاران  برگزار شد.

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در این مراسم ضمن تبریک به اعضای تیم ملی فوتسال برای کسب سهمیه حضور در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ گفت: باعث خوشحالی و مسرت دو ملت شریف ایران و افغانستان است که تیم ملی فوتسال افغانستان با تلاش کادر ایرانی و در کشور ایران توانست تمرینات خود را به سرانجام برساند و برای اولین بار به مسابقات جام جهانی فوتسال راه پیدا کند.

حیدری افزود: دو ملت ایران و افغانستان در سایه سار برادری و برابری، سالهاست که فرهنگ هم‌خانه بودن را پذیرفته اند و مهاجرین افغانستانی ساکن ایران علاوه بر موفقیت در زمینه اقتصادی و هنری، این بار ورزش را به عنوان حلقه اتصال  انتخاب کرده و بر افتخارات دو ملت افزوده اند.

وی گفت: علی‌رغم تمام توطئه ها و خدعه های دشمنان اسلام در ایجاد تفرقه و تلاش برای نفاق بین دو ملت، ورزشکاران و به ویژه اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان با تلاش های شبانه روزی و کسب موفقیت، جواب دندان شکنی به آنها داده و شادی را به کام دو ملت چشاندند.

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در انتها ضمن تقدیر از اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان، از مربی ایرانی و کادر فنی نیز تقدیر و تشکر نمود و از آنها خواست که با قدرت به مسیر خود ادامه دهند و عاملی برای ایجاد انگیزه در نسل جوان مهاجرین برای کسب موفقیت باشند.

صعود فوتسال افغانستان در رده بندی جهانی

کلیدواژه