سرلشکر موسوی: تیپ‌های واکنش سریع ارتش ایران، موجب رعب و وحشت دشمنان هستند
(last modified 1398-08-12T09:21:49+00:00 )
عقرب 12, 1398 13:51 Asia/Kabul
  •  سرلشکر موسوی: تیپ‌های واکنش سریع ارتش ایران، موجب رعب و وحشت دشمنان هستند

فرمانده کل ارتش ایران با بیان اینکه تکاوران، سد‌های فولادین دفاع از ملت و کشور هستند گفت: تیپ‌های واکنش سریع ارتش ایران، موجب رعب و وحشت دشمنان هستند.

امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش ایران امروز(یکشنبه) در تهران، با بیان اینکه یکی از اهداف بسیار مهم ارتش ایران، تربیت افراد چند مهارته و تشکیل یگان‌های چندمنظوره بوده است افزود: در این کار، نیروی زمینی ارتش ایران بسیار خوب عمل کرده و اهداف تعیین شده را با زمان کمتر و دقت بالاتر طی کرده است.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: ارتقای مهارت در ارتش ایران حدی ندارد زیرا تهدید‌ها پیچیده، متنوع و غیر قابل پیش‌بینی هستند.

فرمانده کل ارتش ایران خاطرنشان کرد: مهارت‌ها در ارتش ایران، متناسب با تهدیدها، در حال ارتقا و پیشرفت هستند.

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران نیز تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش ایران امروز در آمادگی کامل به سر می برد و در عرصه بومی کردن تجهیزات و انواع فناوری‌ها، به وضعیت بسیار مطلوبی رسیده است.

«حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی در 10 سنبله 1395 در جمع وزیر، مسوولان، محققان و متخصصان وزارت دفاع ایران گفتند: در جهانی که قدرت‌های زورگو، سلطه‌گر و دارای کمترین جوهره‌ اخلاق، وجدان و انسانیت حاکم هستند و از تجاوز به کشورها و کشتار انسان‌های بی‌گناه هیچ ابایی ندارند، توسعه‌ صنایع دفاعی و تهاجمی کاملاً طبیعی است، زیرا این قدرت‌ها تا اقتدار ایران را احساس نکنند، امنیت تأمین نخواهد شد.

 

کلیدواژه