قوس 01, 1398 14:51 Asia/Kabul
  • آیت‌الله خاتمی : آمریکا، فرانسه و آلمان سازماندهی شرارت اخیر در ایران را برعهده داشتند

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به سوء‌استفاده برخی اراذل و اوباش از مطالبات مردم ایران، گفت : آمریکا در صدر سازماندهی این شرارت‌ها قرار دارد و متاسفانه فرانسه و آلمان هم همراهی کردند.

اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت (بنزین) در ایران از بامداد جمعه گذشته، اعتراض مسالمت‌آمیز مردم را همزمان در تهران و برخی شهرهای دیگر ایران به همراه داشت ؛ اما عده‌ای آشوبگر آموزش‌دیده با حضور در بین مردم معترض در ایران به اموال عمومی و شخصی حتی بانک‌ها، اورژانس، آمبولانس‌ها و حمل و نقل عمومی آسیب وارد کردند.

آیت‌الله «سید احمد خاتمی» در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به اغتشاشات اخیر در ایران گفت: دشمنان ملت ایران، سه سال برای ایجاد اغتشاش در ایران با آموزش نیروهایشان در خارج و داخل از کشور، برنامه‌ریزی کردند اما همه توطئه‌هایشان خنثی شد.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به حمایت برخی کشورها از اشرار و غارتگران اموال مردم ایران در حوادث اخیر، تصریح کرد: رژیم سعودی همراه با حمایت‌‌های مالی، رسانه‌‌هایش را در اختیار این اشرار قرار داد.

آیت‌الله خاتمی، گروهک تروریستی منافقین را یکی دیگر از ایادی اغتشاشات اخیر دانست و گفت: منافقین آدم‌کش که 17 هزار ایرانی را ترور کردند، از این اشرار حمایت کردند.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه ملت بزرگ ایران جلوه‌ای از نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمنان انقلاب را در روزهای اخیر دیدند، خاطرنشان کرد: دولت ایران هم به وعده خود عمل کند و نگذارد بر قیمت‌ها افزوده شود.

مردم ایران اسلامی در چند روز گذشته با برگزاری راهپیمایی در شهر‌های مختلف، اقدامات آشوبگران را محکوم کردند.

کلیدواژه