جهانگیری: کشورهای مداخله گر در اغتشاش های ایران، پاسخ سختی دریافت خواهند کرد
(last modified 1398-09-02T09:16:35+00:00 )
قوس 02, 1398 13:46 Asia/Kabul
  • جهانگیری: کشورهای مداخله گر در اغتشاش های ایران، پاسخ سختی دریافت خواهند کرد

معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر ثابت شود کشورهای منطقه در ایجاد اغتشاش های ایران نقش داشته اند، حتماً پاسخ سختی دریافت خواهند کرد.

به گزارش رادیو دری، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران روز شنبه افزود: کشورهای منطقه باید با نهایت ادب و احترام با ایران رفتار کنند در غیر این صورت ایران پاسخ آنها را خواهد داد.
جهانگیری با بیان اینکه آمریکایی ها قصد داشتند با اعمال تحریم، اقتصاد ایران را ویران کنند اما موفق نشدند، تصریح کرد: پس از ناکامی آمریکا در اعمال تحریم ضد ایران، واشنگتن تلاش کرد با ایجاد ناامنی، به جمهوری اسلامی ضربه بزند که در این توطئه هم ناکام ماند.
اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت (بنزین) در ایران از 15 نوامبر، اعتراض مسالمت‌آمیز مردم را در تهران و برخی شهرهای دیگر ایران به همراه داشت؛ اما عده‌ای آشوبگر آموزش‌دیده با حضور در بین مردم معترض در ایران به اموال عمومی و شخصی حتی بانک‌ها، اورژانس، آمبولانس‌ها و حمل و نقل عمومی آسیب وارد کردند.
مردم شهرهای مختلف ایران نیز طی روزهای گذشته با برگزاری راهپیمایی، ضمن اعلام برائت از اغتشاشگران، انزجارشان را از اقدامات خبیثانه آشوبگران اعلام و از امنیت و اقتدار کشور حمایت کردند.

کلیدواژه