سرلشکر سلامی: ملت ایران هنرمندانه تهدیدهای دشمنان را به فرصت تبدیل می‌کند
(last modified 1398-09-20T09:36:55+00:00 )
قوس 20, 1398 14:06 Asia/Kabul
  • سرلشکر سلامی: ملت ایران هنرمندانه تهدیدهای دشمنان را به فرصت تبدیل می‌کند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توطئه های دشمنان ضد ایران اسلامی گفت: ملت ایران هنرمندانه تهدیدهای دشمنان را به فرصت تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در تهران، با بیان اینکه مستکبران همه عرصه‌ها را به جبهه‌های جنگ سختی ضدنظام جمهوری اسلامی تبدیل کرده‌اند، افزود: دشمنان می‌خواهند از شکل‌گیری الگوی مستقل ایران که به کرامت انسان، عدالت، اخلاق، معنویت، پیشرفت و رفاه می‌اندیشد، ‏جلوگیری کنند.‏
سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه جهان اسلام مفهوم جدیدی در نظام قدرت جهانی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدف تولید نظام مستقل، مقتدر، آزاد و بی تاثیر از اراده قدرت‌های استکباری شکل گرفت تا اسلام را به عرصه حیات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و دفاعی جوامع مسلمان منتقل کند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شاخص‌های افول قدرت‌های استکباری دیده می شود و چرخه زوالشان آغاز شده است، افزود: دشمن در تلاش است با بستن راه علم و دانش و شکست دادن سازندگی، از ایران اسلامی کشوری نیازمند بسازد اما ناکام خواهد ماند.
سرلشکر سلامی همچنین با اشاره به شکل‌گیری حماسه اربعین حسینی(ع) توسط ملت ایران و دیگر مسلمانان جهان تاکید کرد: اربعین نمادی از مقاومت اسلامی و شکست دشمنان است.

کلیدواژه