رهبر معظم انقلاب: روحیه دفاع از حق و مجاهدت در راه خدا را در خود حفظ کنید
(last modified 1398-10-12T04:57:47+00:00 )
جدی 12, 1398 09:27 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب: روحیه دفاع از حق و مجاهدت در راه خدا را در خود حفظ کنید

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: روحیه دفاع از حق، مجاهدت در راه خدا و مایه گذاشتن از جان و فرصت‌های زندگی در راه حق، ذخیره و گنج ارزشمندی است که باید آن را در خود حفظ کنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای ستاد برگزاری اجتماع 15 هزار نفری رزمندگان خمینی‌شهر اصفهان، با تأکید بر اهمیت روحیه ایستادگی در مقابل باطل و استقامت در راه حق افزودند: اگر این روحیه در یک کشور وجود نداشته باشد، آن جامعه نابود خواهد شد؛ یعنی شرف، عزت، استقلال و اتکاء به اراده خود را از دست خواهد داد و استبداد یا دخالت خارجی بر آن مسلط خواهد شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی، رزمندگان را به حفظ روحیه مقاومت و شکرگزاری خداوند متعال با تداوم حرکت در این مسیر پرافتخار توصیه و تاکید کردند: اجازه ندهید روحیه دفاع از حق و مجاهدت در راه خدا، در اثر جاذبه‌های گوناگون از دست برود.
ایشان همچنین بزرگداشت رزمندگان را ابتکاری خوب برشمردند وگفتند: فداکاری رزمندگان و جانبازان، مشابه فداکاری شهیدان است البته شهدا مورد لطف ویژه پروردگار قرار گرفتند اما اصل رزمندگی نیز یک ارزش است که باید بزرگ داشته شود.
بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد برگزاری اجتماع 15 هزار نفری رزمندگان خمینی‌شهر که 16 دسامبر 2019 (25قوس 1398) برگزار شد، چهارشنبه شب در محل این همایش در خمینی‌شهرِ اصفهان، مرکز ایران، منتشر شد.

کلیدواژه