جدی 18, 1398 19:36 Asia/Kabul
  •  طنین گلبانگ

مردم ایران در شهرهای مختلف، به پاس سیلی موشکی کوبنده و قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نظامیان جنایتکار آمریکا، با فریادهای "الله اکبر"، حمایت و پشتیبانی قاطع خود را از این عملیات انتقامی اعلام کردند.

مردم ایران با حضور در میادین، خیابان ها، مساجد، حسینیه ها و بام های منازل، گلبانگ "الله اکبر" و شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل" سر دادند.

صبح امروز(چهارشنبه) نیز مردم شهرهای مختلف ایران با حضور در خیابان ها، از انتقام سخت ایران از جنایتکاران آمریکایی استقبال کردند.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بامداد روز جمعه (13 جدی) به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی به فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز بامداد امروز (چهارشنبه) در پاسخ به این اقدام تروریستی آمریکا، با ده‌ها فروند موشک، پایگاه‌های آمریکا در استان‌های الانبار و اربیل عراق را هدف قرار داد.

یک مقام آگاه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هلاکت دست‌ِکم 80 نظامی تروریست آمریکایی و زخمی شدن حدود 200 نفر از آن‌ها خبر داد.

 

کلیدواژه