جدی 24, 1398 16:48 Asia/Kabul
  • حضور 25 میلیون نفری مردم ایران در مراسم تشییع شهید سلیمانی

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرهای اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان، 25 میلیون نفر حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» در تهران افزود: این حضور، حاوی پیام بسیار روشنی برای آمریکا است که مردم ایران یکپارچه خواستار مقابله با آمریکایی‌ها هستند و از سپاه پاسداران می‌خواهند آمریکا را در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها شکست دهند.

شریف با بیان اینکه آینده منطقه غرب آسیا، عاری از آمریکایی‌ها و نیز استقلال ملت‌ها و کشور‌های بزرگ این منطقه خواهد بود، تاکید کرد: انتهای این مسیر اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی و حاکمیت مردم فلسطین خواهد بود.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سوم ژانویه/13جدی به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود به همراه «ابومهدی المهندس» نائب‌رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و 8 نفر دیگر در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسید.

کلیدواژه