بازتاب گسترده خطبه‌های نماز جمعه رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های بین‌ المللی
(last modified 1398-10-27T17:21:01+00:00 )
جدی 27, 1398 21:51 Asia/Kabul
  • بازتاب گسترده خطبه‌های نماز جمعه رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های بین‌ المللی

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های نماز جمعه تهران، از سوی رسانه های خارجی به طور گسترده پوشش داده شد.

در آستانه‌ی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در طلیعه‌ی گام دوم انقلاب، مراسم نماز جمعه‌ی تهران به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور میلیونی مردم بصیر و انقلابی در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک در اینباره نوشت: رهبر ایران در خطبه نماز جمعه اعلام کردند، نیروهای سپاه قدس، رزمندگان بدون مرز هستند.

شبکه خبری المیادین لبنان نیز با پوشش بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کرد، ایشان روز حمله سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی را "یوم الله" نامیدند.

خبرگزاری رویترز نیز به بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره توافق هسته‌ای و انتقاد از کشورهای اروپایی پرداخت و نوشت، ایشان اروپایی‌ها را در موضوع برجام غیرقابل اعتماد دانستند.

هفته‌نامهٔ آلمانی اشپیگل نیز با پوشش بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: آیت‌الله خامنه‌ای درباره اعتماد به اروپایی‌ها در توافق هسته‌ای هشدار دادند.

پایگاه اینترنتی شبکه یورونیوز نیز نوشت: رهبر ایران ترور بزدلانه قاسم سلیمانی را مایه روسیاهی آمریکا عنوان کردند.

آسوشیتدپرس نیز بیانات امروز رهبر معظم انقلاب را با تیتر "ترامپ دلقکی است که تظاهر به حمایت از مردم ایران می‌کند" بازتاب داد و هشدار ایشان به کشور‌های اروپایی را که "شما حقیرتر از آن هستید که ملت ایران را به زانو دربیاورید" برجسته کرد.

بلومبرگ نیز به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت، ترامپ دلقکی است که تظاهر به حمایت از مردم ایران دارد، هرچند آن‌ها اگر هم کنار مردم ایران باشند، کنار مردم هستند تا خنجر زهرآلود خود را وارد سینه ملت کنند.

روزنامه لس آنجلس تایمز آمریکا نیز در بازتاب بیانات حضرت آیت الله خامنه ای، بخشی را به عنوان تیتر خود انتخاب کرد که ایشان رئیس جمهور آمریکا را یک دلقک خیانتکار به مردم ایران عنوان کردند.

شبکه خبری الجزیره که سخنان رهبر معظم انقلاب را زنده پوشش می داد، نوشت، رهبر ایران در سخنرانی امروز گفتند، آمریکا با ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، چهره تروریستی خود را نشان داد.

شبکه خبری سعودی العربیه نیز با پوشش بیانات حضرت آیت الله خامنه ای، به نقل از ایشان نوشت: آمریکا سلیمانی را بزدلانه و نه در میدان نبرد و به طور مستقیم ترور کرد و رئیس جمهوری آمریکا با اعتراف به ترور سلیمانی اذعان کرد که تروریست است.

روزنامه سعودی الشرق الاوسط نیز به نقل از رهبر معظم انقلاب نوشت: حمله موشکی ایران به مواضع آمریکا در عراق، سیلی به آمریکا بود و نشان داد که خداوند با ماست.

کلیدواژه