روحانی: تحریم‌ها بر اراده ساخت آزادراه تهران - شمال تاثیر نداشت
(last modified Tue, 25 Feb 2020 07:43:46 GMT )
حوت 06, 1398 12:13 Asia/Kabul
  • روحانی: افتتاح آزادراه تهران- شمال،نمایش قدرت مهندسان ایرانی است
    روحانی: افتتاح آزادراه تهران- شمال،نمایش قدرت مهندسان ایرانی است

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: تحریم ها نتوانست بر اراده مهندسان، کارگران و مدیران ایرانی در ساخت آزاد راه تهران- شمال تاثیر بگذارد.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه در آئین افتتاح منطقه یک آزاد راه تهران- شمال(شمال ایران )افزود: این آزادراه جدید یک ساعت و نیم مسیر را کوتاه می کند که در زندگی مردم و صرفه جویی در مصرف سوخت بسیار حائزاهمیت است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آثار سوء حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله درسال جاری (1398 هجری شمسی) گفت: باید آثار سوء این حوادث را در زندگی مردم کم کرد.

روحانی تصریح کرد: مردم ایران با وجود همه مشکلات، در همه جا با شهامت به میدان آمدند و در برابر مشکلات و تحریم های ظالمانه آمریکا تسلیم نشدند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ملت ایران در برابر دشمن التماس نخواهد کرد و علی رغم تحمل سختی ناشی از تحریم های ظالمانه، دشمن را پشیمان خواهد کرد.

رئیس قوه مجریه ایران همچنین با اشاره به شیوع ویروس کرونا در برخی از شهرهای ایران گفت: از این ویروس نباید ترسید، بلکه با همت همه مسوولان باید بر مشکلات ناشی از این ویروس فائق آمد.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه ضمن بازدید بخشی از مسیر منطقه یک آزاد راه تهران- شمال، دستور بهره‌برداری رسمی از این طرح را صادر کرد.

اجرای قطعه یک آزاد راه تهران- شمال که طول تقریبی آن 32 کیلومتر است، باعث می‌شود مسیر فعلی تهران - کرج - چالوس، حدود 60 کیلومتر کوتاه‌تر شود.

کلیدواژه