سرلشکر باقری: نیروهای مسلح از هیچ تلاشی برای حفظ سلامت مردم ایران دریغ نخواهند کرد
(last modified 1399-01-18T09:29:09+00:00 )
حمل 18, 1399 13:59 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح از هیچ تلاشی برای حفظ سلامت مردم ایران دریغ نخواهند کرد
    سرلشکر باقری: نیروهای مسلح از هیچ تلاشی برای حفظ سلامت مردم ایران دریغ نخواهند کرد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با قدردانی از تلاش‌های جامعه پزشکی کشور در مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد: نیروهای مسلح در کنار مجموعه بهداشت و درمان کشور از هیچ تلاشی برای حفظ سلامت ملت ایران دریغ نخواهد کرد.

سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز دوشنبه در پیامی با ابراز تاسف از جان باختن تعدادی از شهروندان ایرانی در پی ابتلا به ویروس کرونا افزود: مجاهدت کادر درمانی بهداشت و درمان ایران در تلاش شبانه روزی برای نجات جان انسان‌ها، صحنه‌های نابی را رقم زده است.
سرلشکر باقری افزود: همزمان با تلاش مجموعه درمانی کشور و بخش های درمانی و بهداشتی، نیروهای مسلح ایران، ارتش، سپاه پاسداران، وزارت دفاع و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز به کارگیری همه ظرفیت‌های مادی و معنوی در حوزه های مختلف از جمله اقدامات پزشکی، بهداشتی، رفع آلودگی اماکن و معابر، غربالگری، تولید اقلام تخصصی، فعال بودن بیمارستان‌های ثابت و ایجاد بیمارستان‌های سیار و نقاهتگاه‌های متعدد توانسته‌اند نقش موثر و تعیین کننده‌ای در امر مبارزه و مقابله با این بیماری ایفا کنند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران همچنین از همراهی آحاد ملت ایران با مراکز درمانی بیمارستانی و بهداشتی و همکاری با پزشکان و پرستاران ایثارگر قدردانی کرد.
براساس آخرین آمار، تاکنون از مجموع 58 هزار و 226 نفری که در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، 22 هزار و 11 نفر آن‌ها بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و سه هزار و 603 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

 

کلیدواژه