دریادار تنگسیری: نیروی دریایی سپاه و ارتش ایران دائما در حال رصد منطقه هستند
(last modified 1399-02-01T13:40:43+00:00 )
ثور 01, 1399 18:10 Asia/Kabul
  • دریادار تنگسیری: نیروی دریایی سپاه و ارتش ایران دائما در حال رصد منطقه هستند
    دریادار تنگسیری: نیروی دریایی سپاه و ارتش ایران دائما در حال رصد منطقه هستند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اشراف اطلاعاتی کامل و آمادگی و هماهنگی نیروهای دریایی سپاه و ارتش ایران، گفت: این دو نیرو دائم در حال رصد منطقه هستند.

دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه با تاکید بر اینکه هیچ شناوری وارد منطقه نمی‌شود مگر آنکه نیروی دریایی ایران از جزییات آن مطلع باشد، یادآور شد: حضور بیگانگان برای کسی امنیت نمی‌آورد و انقلاب اسلامی در عمر 42 ساله خود به هیچ کشوری تعرض نکرده است.

دریادار تنگسیری با بیان اینکه هر جا آمریکایی‌ها حضور داشته‌اند، ناامنی بوجود آمده است، تصریح کرد: با آمدن آمریکایی‌ها به منطقه غرب آسیا، 550 فروند نفتکش هدف قرار گرفت و 55 درصد امنیت منطقه ضعیف شد و حوادث دریایی خلیج فارس به شدت افزایش یافته است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های تسلیحاتی ایران در بخش‌های مختلف نظامی از جمله تسلیحات دریایی افزود: تمامی امکانات و تجهیزات نظامی ایران در داخل تولید می‌شود.

دریادار تنگسیری خاطرنشان کرد: این پیشرفت‌ها در حالی به دست آمده است که زمانی بالاترین بُرد موشک‌های دریایی ایران 45 کیلومتر بود که آن هم باید به دست مستشاران آمریکایی عملیاتی می‌شد، ولی اکنون انواع موشک‌های سطحی و زیرسطحی با برد 700 کیلومتر در اختیار ایران است که به دست نخبگان نظامی داخلی تولید شده است.

 

کلیدواژه